tisdag, april 15, 2008

Tisdagstema: Himmel


Fler tisdagsteman finns här.

10 kommentarer:

Wolf sa...

halloj,

Ups tänkte inte på att du var borta =) Jag hoppas att det gick bra på intervjun?

Det kanske kommer mera utlottningar inom kort,

Ha en bra dag,

Kram
Wolf

Anonym sa...

Läcker solnedgång, hela himlen brinner :-) Extra skoj med fåglarna på alla stenar. Fin bild!
Gillar själv Gotland mycket! Så annorlunda mot Sthlm-trakten.

Karin i Villa Grå sa...

Hejsan på dejsan!

Vad kul att intervjun gick bra, även om konkurrensen är hård. Det är arbetsgivarens förlust om de inte anställer dig, men det visste du säkert redan :-)

Aha, så lilltösen har Karin som andranamn? Så rart! Har du hört talas om synestesi? Om du googlar på synestesi får du upp massor och kanske känner du igen dig? De flesta gör det, mer eller mindre. Hur som helst, namnet Karin är för mig stort, fyrkantigt och gult..! Jag har alltid känt mig stor och klumpig bara för det :-O Din lilla dotter är raka motsatsen, dock. Så himla liten och så himla söt!

Jag satt igår i bilen och läste Pains texter till CD:n "Psalms of..." och då slog det mig att jag ALDRIG hade gissat att någon som är så liten, nätt och söt som du lyssnar på Pain! Snacka om att jag har förutfattade meningar! ;-)

Ha det bäst och hälsa maken!

Fin bild, förresten - självklart från Gotland :-)

Kram!

Karin

Karin i Villa Grå sa...

Hej igen!

Bara jag som är här inne och ränner ;-)

Jag har en utmaning åt dig inne hos mig, om du har tid och lust!

Kram!

Karin

Karin i Villa Grå sa...

Från en före detta fläskkorv till en annan - jag slutade väga mig när jag väntade sonen och hade gått upp 35 kilo :-O

Det var hemskt, jag kommer ihåg en gång när vi sprang in i en av Fritz kompisar och denne kompis inte kände igen mig! Jag var helt enkelt förvandlad till en otäck Barbapappa och gick inte att känna igen! :-O

Det påminner mig om att det känns rätt bra att vi är klara med barn *fniss*

Kram igen! Nu ska jag sluta trakassera din kommentarshörna :-)

Karin

Åsa! sa...

Snubblade in på din blogg av en slump... Vackra bilder och en piffigt renoverad halldörr!

Karin i Villa Grå sa...

Vad händer i slutet av juni? *nyf* Vi har barnvakter och assistent åt minstingen, men vissa tider på dygnet kan vara lite knepiga. Berätta mer! Jag är så ruskigt nyfiken! :-)

Kram!

Karin

Hannis sa...

Men så snyggt det blev med dörren!!
Kan du fixa min också=))
Du måste då ha ett rysligt tålamod!
Verkar som att du haft trevligt på mässan,kul!

Och vacker solnedgång.
Tänk när man kan sitta på en strand och se det i verkligheten igen.

Kram Hannis

Lilla Blanka sa...

Hej!
Vilken ljuvlig Gotländsk sol..underbart! Hoppas jag får uppleva den live nångång..har ju en dröm om att köpa ett sommarhus på Gotland..
Japp, gör du rabarberpaj till mannen tycker jag ;) han blir säkert glatt överraskad. Detta receptet gillade jag, cocos-smaken gör att det blir lite annorlunda.
Första gången jag testade den igår.
Kram
Mia

Karin i Villa Grå sa...

God afton! :-)

Pain lockar - och det vore jättekul att träffa er igen också!

Btw, är inte End of the line och She wipped bäst? That´s me, svag för trallvänligt ;-)

Kram! Hälsa P!

Karin