fredag, april 04, 2008

Jaha, ja...?

Klockan 11 idag fick jag reda på att det är FREDAG! Jag har gått runt här och trott att det är tisdag ...onsdag på sin höjd! :O
Har man varit mammaledig för länge då..? :)

...


Mannen är ute och tar reda på en massa bråte efter rivningen han höll på med de senaste två dagarna. Om det inte hinner bli för mörkt ska jag ut och ta ett kort när han har snyggat till lite.


I väntan på det tänkte jag bjuda på en av bilderna som min pappa hittade hemma i en låda. Lille pappa står till höger och ser lite busig ut, och det andra är hans kompis Arne. Var de inte söta? :)

5 kommentarer:

husnummer30 sa...

Vilket fint kort! Jag och mina syskon ska börja med en minnesbok till pappa, som fyller 60 i sommar, så nu blir det till att leta fram just sådana bilder i samlingarna.

Ha en riktigt fin helg! //Jill.

johanna sa...

Hej
Vill önska dig en mysig helg!! Vilket sött kort=)
Kraaam

Taklyftet sa...

Jag gillar helt klart förra inlägget.. har ju varit i samma sits.
Gamla svartvita foton är så vackra.
//Jenny

Hannis sa...

Jahaja, du vill inte vara spätta du heller!
HD mot husreparation, mycket smart måste jag säga=))

Så fint kort!
Såna bilder är riktigt mysigt att ha.
Det var lite annan klädsel då för barnen=))

Kram Hannis

Kannor och karaffer sa...

Hej vännen,

Här händer det saker ser jag - förstår att du njuter när den gamla fasaden ryker....

Underbar bild - ha flera sådana och bara älskar svart vita foton från förr.

Såg din bild på Långa Lisa....oh vad jag längtar till w 32 för då har vi bokat vår årliga Gotlandsvistelse.....längtar såååå.

Ha det gott vännen!

Kram Ann