tisdag, juni 03, 2008

Vita gåvor, award och lite mer



Jag har fått en award från Tidsmästarinnan! Jag blev inte bara så här :) glad - utan så här :) :) :) :) :) !!

...och jag som knappt hunnit med bloggandet alls på länge nu! Varken hos mig själv eller er andra!

Den vill jag hemskt gärna skicka vidare och återkommer om det. Måste gå ronden först! ;)


***

Det är första vändan jag varit med i en swap med Vita gåvor, och som jag skrev tidigare - vad glad jag blev! Jag fick så mycket fint i mitt paket från min hemliga vän! Stort tack!

En vacker skylt med text. Perfekt nu när dörren går i svart och vitt!

Ljus i en jättesöt liten organzapåse.

En underbart söt porslinsros!

Lykttokig som jag är ibland - kunde inte blivit bättre! :)
Den ska få flytta ut i trädet vid uteplatsen.

***

Jag vill passa på att tipsa om en jättego' tjej som är helt otrolig på att rita i Paint! Ni vet, det där eländiga programmet som inte går att rita nånting med ...ja, vissa kan tydligen!
Den här tjejen har en blogg där hon skriver om sin vardag med allt vad det innebär och där kan man även beskåda hennes paint-alster. Kolla in Jempie - det är humor på riktigt! :D
(Bilden nedanför har jag fått låna från Jempie.) Lite lätt snopna pippisar - störtskönt! :)


17 kommentarer:

Lindesnäs-Annika sa...

Hej,
vilken fin present du fick. Jag får ta och gå med i swapen nu har funderat på det länge....
Din blogg är bra även om du inte hinner med den så ofta, så är det nog för dom flesta. Så du är väl värd en award.
Ha det bra!
Annika

RANA sa...

Swap... Jag kan gissa, men vet inte exakt. Så upplys mig, vad är det????

GRATTIS till awarden!!!!!!!!!

Kram, Rana

RANA sa...

Aha, aha! Jag har varit en duktig flicka och kollat in Swapbloggen. Okej, jag hajar. :-)

Kram igen.

Taklyftet sa...

Du har blivit utmanad :-) fast bara om du vill förstås.
Kram jenny

Mamma med mera sa...

Hej och grattis till awarden!! Vilken söt lykta. Är också helt lykttokig =) Maken frågade vid förra lyktinköpet om vi verkligen behövde en lykta till =) Behövde och behövde...

Vad kul att höra bakgrunden till era Gotlandsdrömmar. Livet tar oanade vändningar emellanåt.

Ha en jättetrevlig kväll! Kram Pernilla

Shyme sa...

Kul att de föll i smaken!! :-D

Mamma Anka sa...

Har du sett det nya inlägget på VitaGåvor?
Om inte tycker jag att du ska gå in och läsa!//Annika

Karin i Villa Grå sa...

Hej vännen!

Tänk om du och jag hade blivit "tilldelade" varandra i Vita Gåvor, det hade varit riktigt kul! :-) Vilka fina saker du fick! Min gåva kom först idag, men den som väntar på något gott... Ja, du vet *ler*

Visst hamnar bloggandet på efterkälken när allt annat ska hinnas med? Jag tror att sommaren med all rätt är lågsäsong för sittningar vid datorn. När hösten kommer blir vi förmodligen flitiga igen.

Hälsa Mannen och Dottern och ta hand om dig! Om det inte blir Pain för oss måste vi se till att ses ändå i sommar. Jag har ingen lust att vänta på nästa trädgårdsmässa för att få se er tre igen ;-)

Kram!

Karin

RANA sa...

Bara checkar till dig lite. :-)

Brunkullan sa...

Oj..nu blir jag förvirrad ang din fråga hos mig om jag fått gåvan..det kom en gåva den 5:e...och jag trodde det var från min hemliga vän i Interior give along...en lykta.
Men det kanske var från dig? I vita gåvor? Och jag inte har fått gåvan från min hemliga vän i IGA än?

Får jag vara fräck och fråga om det du köpt mig var en lykta?
Eller har jag varit totalt förvirrad och glömt tacka dig för en tidigare gåva?

Hjälp en stackars medbloggerska ur förvirringen:)

Susanne

Anonym sa...

Evenemangstips för den som är på Gotland över midsaommar:

Första After beachen för året på Kallis.
Midsommardagen. Gotlandsbandet SPRAY står för underhållningen.

16.00 - Spray, live @ Kallis
24.00 - Kvällsshow med Spray från Gutekällaren

Kontakt för mer info: Olof Dahlbom, 0735352128, olof@bandetspray.se

Brunkullan sa...

Då får jag passa på att tacka för gåvan:)
Och det var en söt vit virkad duk också! Den hade jag glömt i mitt inlägg, men det ska åtgärdas förståss!

Bilder kommer efter helgen:)
Glad midsommar!

Susanne

Karin i Villa Grå sa...

Hej på dig vännen!

Saknisch! Jag saknar nya inlägg från dig! Men det är sommar, jag vet hur det är. Dessutom har ni en helt nybliven liten ettåring, eller hur? GRATTIS till lilltjejen som blivit större! :-)

Från en medlem av husvagnsmaffian till en annan - visst är det onekligen en smula trångt? Och vi som har äldre barn måste vara tysta som möss när... hm, du vet. Men mysigt är det!

Vi ses!

Kraaaam!

Karin

Från A till O med Jenny sa...

Hej
Titta gärna in på min blogg och var med i min tävling. Gör gärna lite reklam för den i din egen blogg om du känner för det
Kram jenny

Mamma med mera sa...

Hejsvejs! Hoppar in och önskar dig en trevlig sommar. Ha det så bra! Kram Pernilla

NICOLINAS BONING sa...

En liten kik in till dig för att se om du har haft tid med ett inlägg..men icke...så jag önskar dig en riktigt skön fortsättning på sommaren:-)
Kramar/Birgitta

Anonym sa...

Måste bara skriva ett stort TACK för att du med dina underbara bilder förgyllde en regnig söndag!! Hittade hit genom Matsidan´s bild på Ankring förbjuden!!! Vi delar humor, du och jag!!!